Hihi xP

haha, nu har det blivit mycket inlägg om musik så ni blir nog inte förvånade att det här är enny ett.
Jo....Nu har jag lite mer musik tips, för det första låten ''jag lagar din mat - elefant och ph'' sen bandet ''Escape from fate''
hmm, mer kommer jag inte på men anledningen att jag skrev dom var att jag hitta dom idag och bara kände att jag var tvungen att dela med mig om dom xP
Jaja idag har det vart ganska lungt, jag började klockan 10:10 (rena lyx) och sluta 14:10 så 3 timmars skola totalt :P
När jag kom hem gorde jag inget bara satt vid tv tills pappa kom hem och jagade bort mig xP
jaja nu är det slut snackat om mig vad har ni gjort i dag?


Kommentarer
Postat av: mila

"jag lagar din mat - elefant och ph" är egentligen en remix (brukar inte gilla remixer), men älskar den ändå XD

2009-09-01 @ 20:46:17
URL: http://cocolats.blogg.se/
Postat av: Sabina

Eller hur, inte jag häller men den äger ju ;)

2009-09-02 @ 21:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0