Skolfoto i morgon!

Ja som rubriken säger är det skolfoto i morgon...... Som vanligt kommer jag bli jätte dålig, som ni troligtvis fattat nu så har skolan redan börjat. Den började i onsdags.
ja.....jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu inte så mycket har hänt mig, så nu tänker jag prata lite om musik xP
Under sommarlovet har jag börjat lyssna på några olika band och artister som jag tycker är riktigt bra tex: A.F.I, Linking park, Eminem, Marlin Manson, Evanescence, Whitin temtation. Som ni märker är dom flässta ganska kända och jag har lyssnat på dom förrut men nu har jag börjat lyssna mer på dom. Så vad lyssnar ni på för nått?
Skulle lagt in en vidon men vet inte hur man gör, berätta det gärna jag e lite efter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0