So - religion

Hej, idag hade vi so, och vi har precis börjat jobba med religioner. Just nu jobbar vi med Hinduismen och den värkar världigt intressant. Jag menar inget taskigt mot andra religioner när jag säger att jag tycker att Hinduismen är en av dom mest intressanta religioner jag läst om. Jag gillar doms sätt att tycka och tänka om världen och livet. Jaja.... nu ska jag inte tråka ut er mer genom att prata om skolan.

Nu sitter jag bara på mitt rum och gör typ ingenting. Min syrra kom precis hem så jag måste nog gå i från datan snart XD. jag kanske skriver ett till inlägg senare om jag hinner, men tills des, så säger jag ses XD

Kommentarer
Postat av: lola

håller helt klart med dig

2009-03-12 @ 19:08:12
URL: http://coccostoppen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0