Bröllops fest grej = skräckfilm?

Hej
Jag kom precis hem från kussinerna doms föreldrar har äntligen efter 20år bästemt säg att gifta sig (dom har vart sambos innan)
Dom gifte sig lite snabbt i rådhuset och hade en liten fest för familjen. När jag och syrran kom dit övertalade hon kussinerna att vi skulle titta på den nya filmen paranormal activitys.
Själv tycker jag inte den var särskilt bra och den hade ett otroligt dåligt slut. Läskig var den nog men eftersom vi satt och skoja lite och inte var så jätte fokuserade så blev den inte så läskig häller men om vi hade sätt den på bio hade jag nog skitit på mig :P
obehaglig är nog ett ord som passar den här filmen. Om ni inte redan vet de så är paranormal activitys en ny skräckfilm som ska vara ''jätte'' läskig. Den handlar om något par som flyttar in i ett nytt hus och att de är något/ande som följer efter och hemsöker tjejen och dom försöker få bort den. Hela filmen är filmad med kamera så man ser bara de dom i filmen spelar i som dom tex gjort i filmen rec.



(bild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0